Site Map

Free Millionaire Guide

Free Guide How To Be Millionaire
Enter your name and email address below:
Name:
Email:
Subscribe  Unsubscribe 

Tuesday, April 24, 2007

Meet "Millionaire Sisters"

Suratkhabar tempatan semalam ada menyiarkan iklan bertajuk ," Bersama Millionaire Sisters"

  • Mereka memiliki kereta mewah
  • Mereka mempunyai harta yang mewah
  • Mereka melancung seluruh dunia
  • Mereka memiliki gaya hidup yang hebat.
  • ...Dan mereka belum menjangkau 30 tahun.

Mereka ingin mengajak sesiapa bawah 40 tahun yang ingin menjadi Penasihat Platinum Wealth. Satu session Pranonton yang percuma akan diadakan :

Tarikh : 25hb April (esok)
Masa: 8pm-9.30 pm
Tempat : Suit platinum Tingkat 2
Talipon : 03 7843 0503

Kami di Juta juta deal tidak ada ada mengena mengenai sessi ini tapi hanya untuk memberitahu tentang adanya event ni .

Sesiapa yang hadir , tolong hantarkan review dan komen tentang session ini.

1 comment:

Azida said...

I hadir ke Platinum Office dengan kawan i, mendaftar jam 8 malam dan diberi tag berwarna hijau. Tag ini penting kerana pada akhir sesi kita akan diberikan seorang leader utk sesi penerangan secara peribadi.

Sesi dimulakan dengan ucapan dari Mahadi BZ, sangat energetic dan ceria. Mahadi adalah ahli Platinum under Millionaire Sisters dan memandu kereta Jaguar. Dia masih berumur 23, telah memenangi byk award antaranya Top CEO Award, Youngest Successful Manager dan Youngest Million Dollar Producer.

Kemudian ucapan dari Akmar (kakak) di mana dia memberi kata-kata semangat mengenai peluang untuk menyertai mereka sebagai CIMB Wealth Advisors dan mendapat pendapatan lumayan. Akmar juga byk memenangi anugerah mengagumkan seperti Brand Ambassador, Group Agency Manager Platinum I, Master Builder Award, TOP GAM, Master Recruiter dan Million Dollar Producer (and she's so friendly).

Adiknya (Elynn) juga turut memberi ucapan dan menceritakan bagaimana beliau pada umur 21 telah memandu Porsche dengan menjadi CIMB Wealth Advisor (dahulunya SBB). Paling mengagumkan, Elynn melakukannya secara part time semasa beliau masih belajar di ITM. (Elynn sangat sweet dan lemah-lembut).

Ringkasnya, sesi ini adalah sangat menarik dan memberangsangkan, kerana kita dapat bergaul dengan orang-orang yang positif, bertenaga, ceria dan tidak lokek untuk berkongsi rahsia kejayaan mereka. Highly recommended!